– Systemet er veldig brukervennlig. Når du fører timer kan du bruke forrige arbeidsdag som mal. Terningkast 8!
Tanja Lamer er konsulentleder i Move AS. De hadde lenge slitt med å finne en løsning som matchet behovene deres, etter flere år i tunge system. De trengte et godt timeføringssystem integrert i økonomisystemet, hvor konsulentene kunne føre timer på farten. Heldigvis ble ønskene oppfylt da de fant Severa.
– Vi bruker Visma net Financials til regnskapet, og ble raskt interessert da vi fikk muligheten til å teste ut integrasjonen til Severa. Løsningen så ut til å være enkel å tilpasse og skalere opp, og vi kan koble på nye moduler etterhvert som vi trenger det. Det er fortsatt mye funksjonalitet i systemet som vi ikke bruker ennå.
{{cta-1}}
{{customer}}
Oversikt og fleksibilitet med timeregistrering i app
Move har over 60 brukere i Severa Project Management. Både ledere og ansatte registrerer timer, og de opplever at det gir god fleksibilitet i å kunne gjøre det både på web og i app. Det å ha rask og intuitiv tilgang til oversikten over egne timer og resultater, i tillegg til å kunne gjøre registreringer på farten, har gitt stor gevinst.
– Personlig har jeg halvert tiden jeg bruker på å kontrollere, godkjenne og fakturere innkommende timer. Nå slipper jeg å sitte i helgene, eller langt på kveld ved månedsslutt. Det er enkelt å sortere på prosjekt, konsulent og kunde, og se hva som eventuelt mangler. Det er jo flere ledd her – fra timeregistrering til godkjenning, til fakturering og så godkjenning igjen, så vi har flere muligheter til å fange opp avvik, forteller Lamer.
{{cta-2}}
{{product}}
Skreddersyr rapporter etter behov
Timeregistreringen er ikke det eneste positive som har kommet fra Severa Project Management. Systemet lar deg også lage egne, skreddersydde rapporter. Slik kan Lamer hente frem det hun selv ønsker å se, og jobbe seg videre derfra.
Rapportene bidrar til at konsulentene tar strategiske og økonomiske beslutninger som ganger selskapet. De får se hva som er ført av inntekter opp mot hva som er fakturert. Slik har de full oversikt over faktureringsgrad, og hvor mye tid som har gått til kurs, kompetanseheving og salgsmøter. Ved å se hva de har brukt tid på, kan de planlegge deretter.
– Jeg vil definitivt anbefale Severa! Det er enkelt og greit å jobbe med når du kommer inn i det. Det at jeg kan gå inn og definere mine egne rapporter, ut fra hva jeg ønsker å se? Det er kjempelett! Mye bedre enn standardrapporter.
{{partner}}