Timeregistrering
Med Calendar kan medarbeider enkelt og raskt føre timer, registrere fravær og søke om ferie.
Like smidig er det for lønnsansvarlig å kontrollere dataene og sørge for korrekt utbetaling og rapportering.
Timene sendes automatisk inn i lønnssystemet.
Enklere blir det ikke
- Medarbeidere registrerer timer, ferie og fravær via app på mobil eller PC.
- Dataene blir automatisk kontrollert mot lover og regler.
- Nærmeste leder blir varslet på e-post og godkjenner forespørselen.
- Payroll er oppdatert!
Medarbeiderne bruker appen Visma Employee, hvor de har full oversikt over egne timer og fravær, samt feriesaldo. Ledere godkjenner forespørsler fortløpende i Visma Manager, som gir tilsvarende oversikt.
Noe av det du får med Payroll Calendar...
Automatisk lønnsberegning
Automatisk beregning av arbeidstid og lønn gir korrekt fleksitid, overtid, tillegg og reisetid.
Oppdatert på lover og regler
Systemet er alltid oppdatert i henhold til lovverket – slik overholder bedriften reglene for føring av timer og fravær.
Korrekt beregnet etterbetalinger
Datostyring gjør at systemet beregner riktig etterbetaling for fastlønn, timelønn og overtid.
Synkronisert med timeregistrering
Registrerte timer og fravær sendes direkte inn i lønnssystemet. Helt uten filoverføring mellom løsningene.
Hvordan søke ferie fra mobilen
Hvordan registrere tid
Siste artikler
Alle våre skytjenester har en AI-chatbot som er tilgjengelig 24 timer i døgnet.
Mellom kl. 09:00–15:00 kan du også chatte direkte med våre produkteksperter eller din Visma Partner.
Start Chat med oss i høyre hjørne.
Eller besøk vårt kunnskapssenter for nyheter, brukertips og fagartikler om alle våre produkter