OneStop Reporting

OneStop Reporting er et rapporteringssystem som er utviklet i tett samarbeid med regnskapsbyråer. Det skybaserte systemet gir deg verktøyet du trenger for å gi både store og små kunder den rapporteringen de har behov for.
MacBook mockup

Utviklet for regnskapsførere

OneStop Reporting er tilpasset regnskapsbyråbransjens behov. Et byrå har gjerne både store- og små kunder i sin portefølje. Derfor har vi sørget for at OneStop Reporting passer for alle kunder, uavhengig av størrelse. Med den nye distribusjonsmodulen gjøres dine standardrapporter enkelt tilgjengelig for kunder som kun ønsker dette. I tillegg har du tilgang til vår solide rapportdesigner hvor du kan skreddersy akkurat de rapportene som de større kundene etterspør.

Funksjonaliteten som er laget spesifikt for regnskapsbyråer gjør at du jobber enda mer effektivt i løsningen. Det frigjør tid til bedre rådgivning av kundene dine. Kunden på sin side får innsikten de trenger til å ta riktige økonomiske beslutninger. Vinn, vinn!

Fordelene med
OneStop Reporting

Standardrapporter for alle kunder

OneStop Reporting tilbyr et utvalg av standardrapporter som du kan ta i bruk med en gang. Du får også muligheten til å bygge dine egne standardrapporter, som enkelt deles med alle kunder.

Tilpass rapporter og visualiseringer

Du som regnskapsfører har et bredt spekter av kunder. Fleksibiliteten i OneStop Reporting gjør det mulig for deg å effektivt tilby standardrapporter, men også skreddersy rapporter for kunder som ønsker en dypere innsikt i sine data.

Alt automatisert i én løsning

OneStop Reporting er et skybasert system, hvor all nødvendig funksjonalitet innen rapportering, budsjettering og analyse er samlet i én løsning. Automatiseringen sørger for at tallene flyter sømløst mellom tjenestene.

ERP-uavhengig løsning

OneStop Reporting er en ERP-uavhengig løsning. Det vil si at løsningen fungerer for alle kunder, uavhengig av hvilket økonomisystem de har. Det gir ditt regnskapsbyrå mulighet til å strømlinjeforme rapporteringen på tvers av økonomisystemene dere tilbyr, og sørge for høy kvalitet.

Funksjonalitet

Dashboards

Med dashboard får du rask tilgang til bedriftens nøkkeltall.

Dataene er presentert med visuelle grafer som gjør det enkelt å forstå informasjonen, og følge med på utviklingen i bedriften.

  • Et stort utvalg av standardrapporter.
  • Visuell fremstilling av data i dashboards.
  • Automatisk utsendelse av rapporter til forhåndsdefinerte tider.
  • Konsernregnskap og sammensetning av data fra alle regnskap.

Standardrapporter

Du kan velge mellom et stort sett av standardrapporter og inspirasjonsrapporter. Rapportene kan benyttes som de er, eller tilpasses ved behov. Rapportene kan enkelt deles med medarbeidere, slik at de også får oppdaterte data når de trenger det.

Du kan enkelt sette sammen egne rapportpakker og legge til kommentar i rapportene, før publisering og utsendelse.

  • Skreddersøm av budsjett- og prognosemodell.
  • Standard budsjettmodell med arbeidsflyt-funksjon.
  • Arkiv med tilgang til historiske tall.

Automatisk utsendelse

Sett opp automatisk utsendelse av rapporter til forhåndsdefinerte mottakere. På denne måten deler du effektivt informasjon med kollegaene dine. Del for eksempel ukens salgsstatus hver fredag!

Se video under

Kraftfull rapportdesigner

Bygg de mest avanserte rapportene med enkel dra-og-slipp funksjonalitet. Kun fantasien setter grenser. Underveis har du tilgang til all Excel-funksjonalitet.

Budsjettering og planlegging

Planlegg fremover med detaljerte budsjetter basert på historiske data.

Få kontroll over nøkkeltallene dine i sanntid, og gjør korrigerende tiltak når det er nødvendig.

Skreddersy din egen budsjett- og prognosemodell, og administrerer budsjettprosessene på en effektiv og pålitelig måte, og ta strategiske beslutninger.

Arbeidsflyt

Med arbeidsflyt får du full kontroll og arbeidsstyring i budsjettprosessen gjennom enkel oppfølging av budsjettinnlegging og tilgangskontroll.

Chat

Egen chatfunksjon for enkel og effektiv kommunikasjon underveis i budsjettprosessen.

Ferdige integrasjoner

OneStop Reporting er integrert med de fleste ERP-systemer i Norge. Dataene flyter sømløst mellom rapporteringsløsingen og ERP–systemet, slik at du slipper å eksportere, importere og punche tall mellom systemene. Alle data oppdateres automatisk.

Pakker

OneStop Reporting
Byrå Start
  • Ubegrenset ant. basisbrukere
  • Standardrapporter
  • Forhåndsdefinerte dashboards
  • Integrasjon mot ERP
  • eLæring
OneStop Reporting
Byrå Smart
  • Ubegrenset ant. basisbrukere
  • Standardrapporter
  • Forhåndsdefinerte dashboards
  • Integrasjon mot ERP
  • eLæring
  • Tilpassede rapporter
  • Automatisk distribusjon av rapporter
  • Konsolidering
OneStop Reporting
Byrå Komplett
  • Ubegrenset ant. basisbrukere
  • Standardrapporter
  • Forhåndsdefinerte dashboards
  • Integrasjon mot ERP
  • eLæring
  • Tilpassede rapporter
  • Automatisk distribusjon av rapporter
  • Konsolidering
  • Tilpassede budsjetter og prognoser

Merverdi til kundene

Levér merverdi til kundene dine med oversiktlige rapporter og dashboards, uten flere ressurser. Ved å lage ferdige rapportmaler er datainnsikten kun et tastetrykk unna. Da kan du bruke mer tid på verdiskapende aktivitet - gi kundene rådgiving og veiledning til å bli mer lønnsomme.

La OneStop Reporting være din nye ressurs som leverer verdifulle rapporter, slik at du i større grad kan være en rådgiver.

Alltid tilgjengelig for kundene våre

Som kunde får du tilgang til vårt unike læringsmiljø – helt kostnadsfritt!

Learning Universe

Læringsuniverset er din billett til suksess. Du får tilgang til kortfattede, temabaserte og engasjerende kurs, med temaer som er relevante for deg.

Ved å følge en skreddersydd læringsplan, vil både du og dine ansatte bli kjent med OneStop Reporting på en enkel, effektiv og motiverende måte.

Utforsk vårt kundeunivers

In-app i løsningen

Vi forstår at det kan være utfordrende å lære seg nye systemer. Derfor tilbyr vi hjelp i sanntid, inne i systemet. Trinn-for-trinn guider vil veilede deg gjennom prosessene, og hjelpe deg med å effektivisere hverdagen din.

I tillegg vil du motta varsler om oppdateringer og ny funksjonalitet, slik at du alltid jobber i den nyeste versjonen av systemet.

Utforsk vårt kundeunivers

Chat

Trenger du assistanse eller svar på spørsmål?

Mellom kl. 08:00–16:00 kan du også chatte direkte med våre produkteksperter, eller din Visma-partner. Vi er her for å sikre at du alltid har den støtten du trenger.

Utforsk vårt kundeunivers

Kunnskapssenter

Vi har et omfattende kunnskapssenter med nyheter, brukertips og fagartikler om alle produkter.

Vår avanserte AI-chatbot vil guide deg til nøyaktig den informasjonen du trenger, og besvare alle dine spørsmål på en rask og presis måte.

Utforsk kunnskapssenteret

Lurer du på noe, eller ønsker du en demo av løsningen?
Kontakt oss

Når du oppgir dine personopplysninger ovenfor, vil Visma behandle disse i samsvar med vår personvernerklæring.

Alle våre skytjenester har en AI-chatbot som er tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Mellom kl. 09:00–15:00 kan du også chatte direkte med våre produkteksperter eller din Visma Partner.

Start Chat med oss i høyre hjørne.

Eller besøk vårt kunnskapssenter for nyheter, brukertips og fagartikler om alle våre produkter