Qlik

La din ERP fra Visma kommunisere sømløst med beslutningsstøttesystemer fra Qlik ved hjelp av våre integrasjoner.

Beskrivelse

At systemer kommuniserer med hverandre, er et krav for at de fleste virksomheter skal fungere effektivt. Derfor har vi utviklet flere integrasjoner mellom ERP fra Visma og beslutningsstøttesystemer fra Qlik, både QlikView og Qlik Sense. 

Mer effektiv arbeidsdag med mindre manuelt arbeid

Ved å integrere Visma-systemet deres med QlikView eller Qlik Sense kan dere uten problem analysere dataene i deres ERP. 

Integrasjonen kan tilpasses de unike behovene dere har i organisasjonen, og kan plukke ut data fra alle deler av systemet. Eksempler på bruksområder: 

  • Historisk reskontro for kunder og leverandører
  • Tydelig og effektiv avstemming mellom lager og hovedbok
  • DSO-analyse – hvordan kan vi påvirke kundenes betalingstider
  • Utgiftsanalyse – Hvordan fordeles kjøpene våre – hva har vi kjøpt fra hvem – volum og beløp
  • Salgsoppfølging – kunde, marked, land, sortiment, produktgruppe, SKI – hvor tjener vi pengene våre
  • Oppfølging av markedsføringskampanjer
  • Leveringspresisjon – fra leverandører til kunder
  • Lageranalyse – hyllevarmere, omsetningshastighet
  • Resultatanalyse ned til bekreftelseslinjen
  • Analysere gruppens resultater i en visning
  • Trinnanalyse – gitt et visst resultat i kvartalet, hva kan vi forvente resten av året
  • Tjenesteanliggender – reaksjonstid, fra mottak til utført

Hva er forskjellen mellom QlikView og Qlik Sense?

Både QlikView og Qlik Sense er kraftige beslutningsstøttesystemer fra Qlik. Med beslutningsstøtte kan du gå fra statiske rapporter til å forstå dataene deres i dybden, ved hjelp av avansert analyse. Verktøyet leser data fra de forskjellige datakildene, viser dem og gir dere informasjon. Qlik Sense er skybasert, og Qlikview er stasjonær på stedet. 

Priser

Kontakt

Kontakt Exsitec for priser.

De viktigste fordelene

  • Når du vil analysere data fra flere forskjellige kilder, gjøres det i ett og samme verktøy.
  • Øker tilgjengeligheten av data i hele organisasjonen.
  • Reduserer behovet for å tilpasse rapporter og endre brukergrensesnittet i forretningssystemet.
  • Fremskynder økonomisk rapportering.

Aktiver tjenesten nå

Kontaktinformasjon
KontaktSupportTelefon
Produkt
Kategori