I en verden der tid er penger, er rask tilgang til informasjon og enkel gjennomføring av oppgaver essensielt. Moderne arbeidsliv krever moderne løsninger. Vårt skybaserte lønnssystem, Payroll, gir både ansatte og ledere tilgang til intuitive og brukervennlige apper: Visma Employee for ansatte og Visma Manager for ledere. Disse appene sikrer effektiv håndtering av lønnsrelaterte oppgaver og administrativt arbeid – direkte fra mobilen.
Last ned appen i App Store
Last ned appen i Google Play
Med Visma Manager, transformerer du hvordan du som leder håndterer daglige administrative oppgaver:
Visma Manager er lett tilgjengelig:
Les hvordan Visma Employee forenkler hverdagen til de ansatte
Visma Software er dedikert til å utvikle intuitive og bærekraftige digitale løsninger. Ved å flytte fra papirbaserte prosesser til digital styring, sikter vi mot å kutte CO2-utslipp i arbeidsprosesser med opptil 60%. Med støtte for elektroniske utbetalinger og integrert kalenderfunksjon for tidsregistrering og ferieplanlegging, tilbyr Visma Manager en sømløs overgang til en mer miljøvennlig og effektiv hverdag.
I utleggsfunksjonen i Payroll kan du også aktivere klimarapportering, slik at du alltid har oversikt over hvordan forretningsreisene til ansatte i bedriften påvirker miljøet.
Les mer om klimarapportering i Payroll
Alle som bruker våre tjenester for lønn og HRM får gratis support fra vårt kundeserviceteam, som er klare til å assistere med enhver utfordring.
Last ned Visma Manager i dag, så sikrer du at du som leder kan utføre ditt arbeid mer effektivt, uansett hvor du befinner deg. Utforsk mulighetene et skybasert lønnssystem tilbyr og gjør ledelse til en enklere del av din hverdag.